طراحی جلد کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

طراحی جلد کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ نوشتۀ اسپنسر جانسون، راه ایجاد تغییر در زندگی و همچنین ایجاد تنوع در زندگی را به شیوه‌ای زیبا آموزش می‌دهد. این کتاب به صورت دو زبانه (فارسی – انگلیسی) است.

چارچوب اصلی کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ (Who Moved My Cheese) بر این اساس است تا انسان‌هایی که در رویارویی با مشکلات و پیشامدهای ناگوار دست روی دست می‌گذارند و به دنبال شرایط جدید راهی نمی‌شوند، مورد انتقاد واقع شوند.

داستان از این قرار است که کتاب به شما توصیه می‌کند در صورتی که می‌بینید کسب‌ و کار شما، شرایط زندگی‌تان و یا هر چیزی طبق روال همیشگی نیست، مانند دو موش بی‌فکر، فوراً دست به اقدام جدید و تغییر شرایط بزنید.

توصیه کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ به شما این است که اگر هر روز در جایی پنیر زیادی می‌یافتید و امروز از پنیر خبری نبود، فورا شرایط را تغییر دهید. موش‌ها کندو کاو نمی‌کنند، غصه نمی‌خورند و در انتظار الگوهای همیشگی نمی‌نشینند. بلکه اگر در گوشه‌ای، هر روز پنیری می‌یافتند و امروز در آن نقطه از پنیر خبری نبود، سریع به دنبال پنیری دیگر در گوشه‌ای دیگر می‌روند.

در این داستان، چهار موجود خیالی به تصویر کشیده شده‌اند. دو آدم کوچولو با نام‌های هِم و هاو و دو موش با نام‌های اسنیف و اسکاری که هر یک ابعاد پیچیده و ساده ما را فارغ از سن، جنسیت، نژاد و ملیت نشان می‌دهند. گاهی ما ممکن است مانند اسنیف عمل کنیم، او خیلی سریع تغییر می‌کند، یا مانند اسکاری باشیم که خیلی زود وارد عمل می‌شود. شاید مثل هم باشیم که تغییرات را انکار می‌کند و زمانی که احساس کند تغییرات منجر به اتفاق بدی می‌شوند، در برابر آن مقاومت دارد یا مانند هاو که وقتی فکر می‌کند تغییرات منجر به نتیجه خوبی می‌شوند سریع خود را با آن سازگار می‌کند.

دکتر اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین نویسنده‌های جهان در حوزه‌ی روانشناسی می‌باشد. میلیون‌ها نفر از خوانندگان کتاب‌های او توانسته‌اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت و کامیابی دست پیدا کنند.

نوشته های مرتبط
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
embitter
3 سال قبل

We are ɑ gaggle of volunteers and starting a brand new
scheme іn ouг community. Your ԝeb ѕite offered us with useful information to work on. You have done an impressive actіvity and our wһole neighborһood ᴡill probably be gratefᥙl to you.

https://tworivertimes.com/en/hotmail-login/

Its like you read my thoughts! You seem to know so much approximately this, like you wrote the ebook in it or something.
I feel that you simply can do with a few percent to pressure the message home a little
bit, but other than that, that is great blog. An excellent read.

I will certainly be back.

mobile proxy usa
9 ماه قبل

Your method of describing the whole thing in this post is in fact good, every one be capable of simply know it, Thanks a lot.